Θερινά τμήματα –50%! –10% extra για εξόφληση έως 23 Απριλίου! Πληροφορίες: 210 330.111.0, 210 33.01.300, 210 41.000.34, 210 96.200.93

24 χρόνια διδάσκουμε ξένες γλώσσες αποκλειστικά σε ενήλικες. Πάνω από 43.500 ενήλικες έμαθαν ξένες γλώσσες στην Ευρωδιάσταση.

Τώρα η άριστη γνώση 2ης και 3ης ξένης γλώσσας μετράει στο ΑΣΕΠ! Ευρωδιάσταση = πτυχία επιπέδου C2 (άριστη γνώση) σε 2 ακαδ.έτη από μηδέν ή σε ένα ακαδ.έτος από Β2!

Νο1 Online Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών αποκλειστικά για Ενήλικες. Δώρο όλα τα βιβλία σε όλα τα online τμήματα διάρκειας 6 μηνών και άνω!

'Εως –50% σε όλα τα νέα τμήματα (τάξη ή online) διάρκειας 6 μηνών και άνω!

Πληροφορίες: 210 38.44.888, 210 33.01.300, 210 96.200.93, 210 41.000.85

Proficiency - νέα online τμήματα Μαΐου –50% και δώρο όλα τα βιβλία – Proficiency Michigan σε 12 μήνες, ακόμη και χωρίς πρόσφατο Lower. 9.000 επιτυχόντες. Πληροφορίες: 210 96.200.43, 210 38.44.888, 210 33.01.300, 210 41.000.85

φροντιστηρια ξενων γλωσσων (πληροφοριες)

Πολλά φροντιστήρια ξένων γλωσσών, μη έχοντας να παραθέσουν οποιοδήποτε ουσιαστικό λόγο για τον οποίο θα πρέπει να τα επιλέξει κανείς, έχουν κάνει «σημαία» τα «αυστηρά ολιγομελή» τμήματα, διαφημίζοντας τμήματα «μέχρι τόσων ατόμων».

Κάποιοι μάλιστα προχωρούν ένα βήμα παραπέρα, υποσχόμενοι ότι αν το τμήμα ξεπεράσει το συγκεκριμένο αυτό «όριο» σπουδαστών, σχηματίζουν δεύτερο τμήμα.

Εδώ δημιουργείται το εύλογο ερώτημα: που βρίσκουν καθηγητή για το δεύτερο τμήμα; Υπάρχουν (σοβαροί και αξιόλογοι) καθηγητές ξένων γλωσσών που παραμένουν stand-by και δεν «κλείνουν» τις ώρες τους, περιμένοντας μήπως το τάδε φροντιστήριο σχηματίσει δεύτερο τμήμα;

Από τι όμως κρίνεται η αποτελεσματικότητα και η λειτουργικότητα ενός τμήματος; Ας το δούμε λίγο πιο αναλυτικά.

  • Το Νο1 και αναμφισβήτητο κριτήριο είναι η επιτυχία των σπουδαστών στις εξετάσεις γλωσσομάθειας στις οποίες θα λάβουν μέρος. Από τι στιγμή που οι σπουδαστές ενός φροντιστηρίου ξένων γλωσσών σημειώνουν μαζική επιτυχία στις εξετάσεις, όπως συμβαίνει με τους σπουδαστές των Κέντρων Ξένων Γλωσσών Ευρωδιάσταση, η «συνταγή» είναι επιτυχημένη και αυτό δεν επιδέχεται καμία αμφισβήτηση. 
  • Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός (επιτυχία στις εξετάσεις) χρειάζεται να πληρούνται πέντε βασικές προϋποθέσεις. 

Α) Να υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών, το οποίο να καλύπτει πλήρως και διεξοδικά τη διδακτέα ύλη, και το πρόγραμμα να τηρείται. Φανταστείτε τώρα ένα 4μελες τμήμα, όπου κάθε φορά λείπουν 1-2 άτομα, δηλαδή το 25-50% του συνολικού αριθμού των σπουδαστών. Τι πρέπει να κάνει ο καθηγητής; Να προχωρήσει στην ύλη; Να κάνει τα ίδια και την επόμενη φορά; Είναι προφανές ότι τέτοιου είδους τμήματα δεν είναι λειτουργικά, για τον ίδιο λόγο που δεν είναι λειτουργικά και τα περισσότερα ιδιαίτερα, αφού μία ακυρώνει ο σπουδαστής, μία ο καθηγητής, και μ’ αυτά και μ’ αυτά φτάνουν στο «παρά πέντε» πριν τις εξετάσεις και διαπιστώνουν ότι δεν έχουν βγάλει την ύλη. 

Β) Ο αριθμός των διδακτικών ωρών να είναι επαρκής. Πολλά από το φροντιστήρια που διαφημίζουν «αυστηρά ολιγομελή» τμήματα, αποσιωπούν το γεγονός ότι συχνά το «αυστηρά ολιγομελές τμήμα» συνδυάζεται με έναν όλως ανεπαρκή αριθμό διδακτικών ωρών. 

«Μα δε βγαίνει πιο γρήγορα η ύλη αν είναι λιγότερα τα άτομα ή το μάθημα είναι ιδιαίτερο;» θα αναρωτηθεί κάποιος. Η απάντηση είναι ένα μεγάλο όχι. Προφανώς δε μιλάμε για διαφορές του τύπου τμήματα 8-9 σπουδαστών και τμήματα 50 σπουδαστών, στα οποία προφανώς δε γίνεται μάθημα. 

Υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι - για παράδειγμα - σε ένα τμήμα 8 ατόμων με 3 ώρες την εβδομάδα η ύλη «βγαίνει καλύτερα» από ότι σε ένα τμήμα 12 ατόμων με 5 ώρες την εβδομάδα; 

Για παράδειγμα, όταν κάνει το τμήμα Listening παίζει ρόλο πόσα ζευγάρια αυτιά ακούνε; Ή, όταν γίνεται παράδοση γραμματικής, σε ποιο τμήμα θα προτιμούσατε να βρίσκεστε; Σε ένα τμήμα 8 ατόμων, με ένα πρωτόπειρο καθηγητή που μπερδεύει τα λόγια του ή σε ένα τμήμα 12 ατόμων με έναν καθηγητή «μάστορα», έμπειρο και υψηλού επιπέδου, που μπορεί να εξηγήσει απλά, κατανοητά και με δέκα διαφορετικούς τρόπους μέχρι να καταλάβει και ο τελευταίος σπουδαστής; 

Όσο για το speaking, όποιος σπουδαστής έχει κάνει μάθημα έστω και μία ώρα στην Ευρωδιάσταση, έχει καταλάβει ότι το «πόσο θα μιλήσεις» εξαρτάται από το ΠΩΣ γίνεται το speaking και ΟΧΙ από το ΠΟΣΟΙ σπουδαστές βρίσκονται στη αίθουσα. 

Γ) Οι καθηγητές να είναι οι καλύτεροι και οι πιο έμπειροι. Αναφερθήκαμε και παραπάνω. Αν δεν έχεις τους καλύτερους καθηγητές, όσο καλά και να είναι τα υπόλοιπα, δε θα έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Για να έχεις τους καλύτερους καθηγητές, θα πρέπει να τους προσφέρεις και το αντίστοιχο ακαδημαϊκό και επαγγελματικό περιβάλλον, και αυτό δεν είναι σε θέση να το κάνουν όλα τα φροντιστήρια, ειδικά αν διακατέχονται από τη λογική των «περικοπών κόστους». 

Δ) Η σύνθεση του τμήματος. Αν το τμήμα είναι «μικτό», δηλαδή απαρτίζεται τόσο από ενήλικες όσο και από παιδιά / εφήβους, οποιαδήποτε περαιτέρω συζήτηση δεν έχει νόημα. Άλλη προσέγγιση έχει (και χρειάζεται) η μία ηλικιακή ομάδα και άλλη ή δεύτερη. Ο συγκερασμός και ο συγχρωτισμός είναι απλά αδύνατος. 

Ε) Το εκπαιδευτικό υλικό. Ακόμα και ο καλύτερος καθηγητής, ακόμα και με επαρκή αριθμό διδακτικών ωρών στο πρόγραμμα, έχει τα «χέρια του δεμένα», αν το εκπαιδευτικό υλικό δεν είναι κατάλληλο για το πρόγραμμα.

Επιλέγοντας τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Ευρωδιάσταση για να μάθετε ξένες γλώσσες και να προετοιμαστείτε για τις εξετάσεις πιστοποίησης της ξένης γλώσσας που μαθαίνετε, μπορείτε να είστε σίγουροι για τα παρακάτω:

1. Τα τμήματα στην Ευρωδιάσταση είναι 100% ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ και ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ, όχι γιατί το λέμε εμείς, αλλά γιατί το λένε οι επιτυχίες μας στις εξετάσεις.

2. Θα προετοιμαστείτε για το πτυχίο που σας ενδιαφέρει βάσει συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος. Αν αυτό δεν τηρηθεί από δική μας υπαιτιότητα (δηλαδή δεν βγάλουμε την ύλη εντός του συμφωνημένου χρόνου), δεν έχετε να καταβάλετε ούτε ένα ευρώ επιπλέον δίδακτρα. Συγκρίνετε τη δική μας προσέγγιση με αυτή κάποιων φροντιστηρίων που απαντούν «ξεκινάμε και βλέπουμε» στην ερώτησή σας «πότε θα είμαι έτοιμος για τις εξετάσεις». «Ξεκινάμε και βλέπουμε» συνήθως σημαίνει ότι ο σπουδαστής θα πρέπει να παρακολουθήσει μαθήματα για μεγαλύτερο διάστημα από αυτό που αρχικά συμφωνήθηκε και (Surprise, surprise!) να πληρώσει επιπλέον δίδακτρα.

3. Η Ευρωδιάσταση σας παρέχει Γραπτή Εγγύηση Σπουδών (δείτε αναλυτικά εδώ). Με δύο λόγια, Εγγύηση Σπουδών σημαίνει ότι αν υπήρξατε συνεπής στη φοίτησή σας (παρουσίες / εργασίες) και δεν περάσατε με την πρώτη τις εξετάσεις, θα σας ξαναπροετοιμάσουμε για την επόμενη εξεταστική ουσιαστικά δωρεάν (με καταβολή μόνο 95€ για επανεγγραφή).

4. Στην Ευρωδιάσταση θα βρείτε τμήματα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ενηλίκων, γιατί πολύ απλά δεν έχουμε καθόλου παιδικά τμήματα. Αντίθετα, πολλά φροντιστήρια ξένων γλωσσών που διαφημίζονται ως «ειδικοί στις ξένες γλώσσες για ενήλικες», έχουν και παιδικά / εφηβικά τμήματα, άρα η πιθανότητα να βρεθείτε σε ένα «μικτό» τμήμα είναι υπαρκτή.

5. Στην Ευρωδιάσταση θα βρείτε έμπειρους καθηγητές υψηλού επιπέδου και προγράμματα σπουδών που είναι σχεδιασμένα αποκλειστικά για ενήλικες. 

Για όλους τους παραπάνω λόγους, πιστεύουμε ότι η Ευρωδιάσταση είναι η καλύτερη επιλογή για κάθε ενήλικο που θέλει να μάθει ξένες γλώσσες. Οι 43.500 και πλέον επιτυχημένοι σπουδαστές μας αποτελούν την καλύτερη απόδειξη! 

Ένα κριτήριο επιλογής φροντιστηρίου Ξένων Γλωσσών που συχνά δεν λαμβάνουν υπόψη οι σπουδαστές είναι το επίπεδο της συνεργασίας μεταξύ του φροντιστηρίου Ξένων Γλωσσών και των καθηγητών του.

Εάν το φροντιστήριο συνεργάζεται με τους ίδιους καθηγητές πολλά χρόνια, αυτό σημαίνει ότι οι καθηγητές είναι υψηλού επιπέδου, προσφέρουν έργο και οι σπουδαστές είναι ικανοποιημένοι από τους καθηγητές.

Από την πλευρά των καθηγητών, η μακρόχρονη συνεργασία με το ίδιο φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών σημαίνει α) ότι τους παρέχεται ένα σωστό ακαδημαϊκό και επαγγελματικό περιβάλλον για να αναπτύξουν τις διδακτικές τους δεξιότητες και β) ότι το φροντιστήριο αποτελεί ένα συνεπή εργοδότη.

Η Ευρωδιάσταση φημίζεται για τις μακροχρόνιες συνεργασίες της με αξιόλογους καθηγητές Ξένων Γλωσσών και για τη συνέπειά της απέναντι στους καθηγητές της σε όλα τα επίπεδα.

Εφιστούμε την προσοχή των υποψήφιων σπουδαστών: δυστυχώς στις μέρες μας είναι σύνηθες φαινόμενο ορισμένα κατ' ευφημισμόν "φροντιστήρια" (τα οποία σίγουρα δεν τιμούν τον κλάδο) να προσλαμβάνουν πρωτόπειρους καθηγητές με συμβολική ή και καθόλου αμοιβή, για ένα τρίμηνο ή ένα εξάμηνο, υπό μορφή "μαθητείας". Όταν ολοκληρωθεί το τρίμηνο ή εξάμηνο της μαθητείας, τους διώχνουν και "προσλαμβάνουν" άλλους "μαθητευόμενους". Πέραν της απίστευτης ανηθικότητας και της στυγνής εκμετάλλευσης νέων παιδιών που θέλουν να εργαστούν, φανταστείτε τι επίπεδο σπουδών "εισπράττει" ο σπουδαστής όταν διδάσκεται από πρωτόπειρους καθηγητές που αλλάζουν ανά λίγους μήνες.

Προσοχή λοιπόν! Δεν είναι όλα τα φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών ίδια ούτε το επίπεδο των καθηγητών Ξένων Γλωσσών ίδιο σε όλα τα φροντιστήρια. Ο χρόνος και τα χρήματά σας είναι πολύτιμα. Οι χιλιάδες σπουδαστές μας θα σας διαβεβαιώσουν ότι επιλέγοντας Ευρωδιάσταση έκαναν μία "ψαγμένη" επιλογή. Ψάξτε το και εσείς!

Μαθήματα ξένης γλώσσας «με το δικό σου ρυθμό»; Ίσως ακούγεται βολικό, αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει όταν μιλάμε για εκμάθηση ξένης γλώσσας είναι το πρόγραμμα που θα επιλέξουμε να είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ και όχι «βολικό».

Έχετε αναρωτηθεί γιατί σχεδόν κανείς δεν καταφέρνει να μάθει μόνος του ξένη γλώσσα; Πολλοί θα πουν λόγω της έλλειψης δασκάλου. Η εξήγηση αυτή μπορεί να είναι η προφανής αλλά είναι η μισή αλήθεια, γιατί το ίδιο (δηλαδή ότι δεν καταφέρνουν να μάθουν ξένη γλώσσα) ισχύει σε μεγάλο βαθμό και για πολλούς από όσους επιλέγουν τα ιδιαίτερα μαθήματα.

Επομένως, αυτό που φταίει όταν προσπαθείς να μάθεις ξένη γλώσσα και δεν τα καταφέρνεις δεν είναι (μόνο) η απουσία εκπαιδευτή (σε όσες περιπτώσεις αυτό ισχύει) αλλά - κυρίως - η «χαλαρή» αντιμετώπιση του εγχειρήματος από πλευράς σπουδαστή, από πλευράς καθηγητή ή και από τις δύο πλευρές.

Κάθε project (σχέδιο) - και η εκμάθηση ξένης γλώσσας ένα project είναι – δεν μπορεί να μην έχει συγκεκριμένο deadline (προθεσμία ολοκλήρωσης). Φαντάζεστε να πείτε στον εργοδότη σας ότι θα τελειώσετε τη δουλειά που σας ανέθεσε «με το δικό σας ρυθμό»; Αν η εκμάθηση «με το δικό μας ρυθμό» ήταν ο «χρυσός κανόνας», κανένα πανεπιστήμιο δε θα έλεγε ότι το τάδε πρόγραμμα διαρκεί 8, 10 ή οσαδήποτε εξάμηνα. Θα καλωσόριζε τους φοιτητές και θα τους έλεγε ότι μπορούν να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα και να αποφοιτήσουν όποτε θέλουν, με «το δικό τους ρυθμό»!

Δεν έχει επομένως λογική, ένας φοιτητής που «σκίζεται» για να περάσει τα μαθήματα της σχολής του στην ώρα τους για να τελειώσει και τη σχολή του στην ώρα του, να προσπαθήσει να μάθει ξένη γλώσσα «με το δικό του ρυθμό». Κατά τον ίδιο τρόπο που αν προσπαθήσεις να τελειώσεις τη σχολή σου «με το δικό σου ρυθμό» θα καταλήξεις σίγουρα «αιώνιος φοιτητής», αν προσπαθήσεις να μάθεις ξένη γλώσσα με το δικό σου ρυθμό θα …γεράσεις διδασκόμενος!

Μόνο ένα οργανωμένο πρόγραμμα εκμάθησης ξένης γλώσσας με συγκεκριμένο ρυθμό και συγκεκριμένες προθεσμίες επίτευξης στόχων / ορόσημα είναι λειτουργικό και μπορεί να βοηθήσει κάποιον να μάθει ξένη γλώσσα γρήγορα και αποτελεσματικά.

Αν ξεκινήσεις μία προετοιμασία για πτυχίο με σκοπό να δώσεις εξετάσεις «όποτε είσαι έτοιμος», δε θα είσαι ποτέ έτοιμος! Επιπλέον, εφόσον αυτό στο προτείνει ο καθηγητής ξένης γλώσσας ή το φροντιστήριο ξένης γλώσσας που θα σε διδάξει, είναι ένας σίγουρος – και κατά τη γνώμη μας ανέντιμος – τρόπος για να σε κρατήσει μαθητή για μεγαλύτερο διάστημα από αυτό που είχε συμφωνηθεί αρχικά, αυτονόητα παίρνοντάς σου και περισσότερα χρήματα.

Τρεις ακόμα λόγοι για τους οποίους η εκμάθηση ξένης γλώσσας «με το δικό σου ρυθμό» είναι λάθος επιλογή, ειδικά για έναν ενήλικο:

1) Η αρχική ώθηση, ο αρχικός ενθουσιασμός που σίγουρα έχει κάθε ενήλικος που αρχίζει (ή ξαναρχίζει) να μαθαίνει ξένη γλώσσα, είναι φυσιολογικό να φθίνει με την πάροδο του χρόνου, όπως ισχύει για κάθε σχεδόν νέο εγχείρημα που μετά από κάποιο διάστημα παύει να είναι νέο και γίνεται πλέον μέρος της ρουτίνας μας. Επομένως, αν ξεκινήσει κανείς μαθήματα ξένης γλώσσας με τη λογική «ξεκινάμε και βλέπουμε» είναι «καταδικασμένος να αποτύχει». Για έναν ενήλικο, η μόνη λειτουργική προσέγγιση είναι το «να αρχίσουμε για να τελειώνουμε (και μάλιστα όσο πιο σύντομα τόσο καλύτερα)».

2) Ο αστάθμητος παράγων. Ένας ενήλικος (σε αντίθεση με ένα παιδί) δεν ξέρει τι θα του «ξημερώσει αύριο». Όσο μεγαλύτερο είναι το χρονικό διάστημα της εκμάθησης ξένης γλώσσας, τόσο αυξάνουν στατιστικά οι πιθανότητες να προκύψει κάτι (για παράδειγμα, αυξημένες υποχρεώσεις στη δουλειά μου) που θα με κάνει να σταματήσω τα ξένη γλώσσα μου, ακόμα και λίγους μήνες πριν δώσω εξετάσεις για πτυχίο. Άρα, η όλη προσπάθειά μου θα πάει σε μεγάλο βαθμό χαμένη. Επομένως, κάθε ενήλικος που επιλέγει ένα μη-ταχύρυθμο πρόγραμμα εκμάθησης ξένης γλώσσας, «πάει γυρεύοντας».

3) Αργή εκμάθηση = χαμένες ευκαιρίες. Ένα μεγάλο ποσοστό ενηλίκων που αποφασίζουν να μάθουν ξένη γλώσσα (ή να τα βελτιώσουν) το κάνει για να εκμεταλλευτεί μία ευκαιρία ή γιατί οι γνώσεις ή / και η πιστοποίηση ξένης γλώσσας που θα αποκτήσουν θα τους βοηθήσει στην επίτευξη ενός στόχου. Εύρεση εργασίας στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, προαγωγή, συμμετοχή με αυξημένες πιθανότητες σε ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ, σπουδές στο εξωτερικό, είναι τέτοιοι στόχοι. Όμως οι ευκαιρίες αυτές δεν περιμένουν. Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ δεν θα περιμένει εμένα να πάρω το πτυχίο για να προκηρυχθεί!

Συνοψίζοντας, το να μάθει κανείς ξένη γλώσσα «με το δικό του ρυθμό» μπορεί να ακούγεται βολικό, αλλά σημασία έχει το αποτέλεσμα και στην περίπτωση της εκμάθησης ξένης γλώσσας το βολικό δεν είναι καθόλου αποτελεσματικό.

 

Είναι διαπιστωμένο ότι η παρακολούθηση μαθημάτων Ξένων Γλωσσών από ενήλικες σε ένα οργανωμένο περιβάλλον όπως αυτό που παρέχουν τα Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών έχει καλύτερα και ταχύτερα αποτελέσματα από τα "ιδιαίτερα". Το φροντιστήριο, εφόσον είναι υψηλού επιπέδου, πλεονεκτεί κατά πολύ σε σχέση με οποιαδήποτε πιθανή εναλλακτική οδό εκμάθησης της Ξένης γλώσσας, σε όλους τους τομείς σύγκρισης (επίπεδο και διάρκεια σπουδών, κόστος).

Οι λόγοι που τα μαθήματα Ξένων Γλωσσών στο περιβάλλον ενός καλά οργανωμένου Φροντιστηρίου Ξένων Γλωσσών είναι ταχύτερα, αποτελεσματικότερα και οικονομικότερα σε σχέση με τα ιδιαίτερα μαθήματα είναι πολλοί. Οι σημαντικότεροι είναι οι ακόλουθοι:

Το οργανωμένο και συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών που προσφέρει το Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών είναι πολύ πιο αποτελεσματικό και οικονομικό. Το να μάθουμε Ξένες Γλώσσες είναι μία σύνθετη διαδικασία που προϋποθέτει διαρκή αλληλεπίδραση όχι μόνο με τους καθηγητές αλλά (εξίσου σημαντικό) και με άλλους σπουδαστές. Ειδικά η αλληλεπίδραση με άλλους σπουδαστές, στοιχείο του οποίου η σημασία συχνά παραγνωρίζεται, είναι αναπόσπαστο κομμάτι κάθε αποτελεσματικού προγράμματος εκμάθησης Ξένης γλώσσας. Εάν ένας σπουδαστής αδυνατεί να παρακολουθήσει μαθήματα Ξένων Γλωσσών με φυσική παρουσία στην τάξη, η συμμετοχή σε πραγματικό χρόνο σε μία πραγματική τάξη εξ αποστάσεως είναι η μόνη ισοδύναμη εναλλακτική λύση. Το ουσιώδες βέβαια είναι η εκπαίδευση να είναι «real time» και όχι «ασύγχρονη», δηλαδή ο εξ αποστάσεως σπουδαστής να παρακολουθεί το μάθημα Ξένων Γλωσσών την ώρα που γίνεται και να συμμετέχει σε αυτό.

H λύση του «ιδιαίτερου» αποδεικνύεται συνήθως αποτυχημένη και αναποτελεσματική. Η ύπαρξη σταθερότητας στο πρόγραμμα του Φροντιστηρίου περιορίζει τις απουσίες, καθώς επιβάλλει στο σπουδαστή μία – καλώς εννοούμενη – πειθαρχία. Ταυτόχρονα, εάν ο σπουδαστής χάσει μαθήματα, ένα καλά οργανωμένο Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών έχει τη δυνατότητα να του τα αναπληρώσει, καθώς διαθέτει εναλλακτικά ωράρια. Αντίθετα, σε μία λύση τύπου «ιδιαίτερου» δημιουργείται μία «χαλαρή» σχέση μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου, με σύνηθες αποτέλεσμα ένα αρχικό χρονοδιάγραμμα που τέθηκε (αν τέθηκε) από τις δύο πλευρές να μετατρέπεται σε μία ατέρμονη διαδικασία, η οποία συνήθως έχει ως αποτέλεσμα ο σπουδαστής να βαρεθεί και να εγκαταλείψει την προσπάθεια. Επίσης, εάν είναι ο καθηγητής αυτός που αποφασίζει να εγκαταλείψει το σπουδαστή, ο σπουδαστής μένει «ξεκρέμαστος», πράγμα που φυσικά δεν θα συμβεί σε καμία περίπτωση εάν συνεργαστεί με ένα σοβαρό και φερέγγυο Εκπαιδευτήριο Ξένων Γλωσσών. 

Το Φροντιστήριο είναι επίσης οικονομικότερο σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη μορφή εκμάθησης, αφού οι σπουδαστές μοιράζονται το κόστος της εκπαίδευσης. Μάλιστα, όσο πιο πολλούς σπουδαστές έχει ένα Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών, τόσο καλύτερες τιμές μπορεί να προσφέρει. Τα Φροντιστήρια που έχουν ως αρχή το «λίγα από πολλούς» σίγουρα αποτελούν πιο συμφέρουσα λύση σε σχέση με αυτά που έχουν ως αρχή το «πολλά από λίγους». Άρα αυτό που ψάχνεις, είναι ένα μεγάλο, κεντρικό Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών όπως η Ευρωδιάσταση, που λειτουργεί πολλά χρόνια και έχει πολλούς μαθητές και καλή φήμη. Σε αντίθεση με το φροντιστήριο, τα ιδιαίτερα είναι συνήθως πανάκριβα, καθώς ο σπουδαστής που κάνει μόνος του μάθημα πρέπει να πληρώσει μόνος του και «τη νύφη»! Μερικοί σπουδαστές που εξετάζουν τη λύση του ιδιαίτερου, θεωρούν ότι έτσι ίσως κάνουν λιγότερες ώρες σε σχέση με το Φροντιστήριο, αντίληψη που φυσικά είναι εντελώς λανθασμένη, καθώς οι καλύτεροι καθηγητές Ξένων Γλωσσών, αυτοί δηλαδή που – μεταξύ άλλων – ξέρουν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το διαθέσιμο διδακτικό χρόνο, συνεργάζονται με φροντιστήρια για να έχουν μια σταθερή δουλειά και μία καλή επαγγελματική εξέλιξη, και δεν ασχολούνται με ιδιαίτερα όπου το εισόδημα είναι αβέβαιο αλλά ούτε και μπορεί κάποιος να τα επικαλεστεί ως σοβαρή επαγγελματική εμπειρία.

Αν ψάχνεις Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών για να παρακολουθήσεις ταχύρυθμα μαθήματα Ξένων Γλωσσών, παρακάτω θα βρεις συνοπτικά τι πρέπει να προσέξεις.

Διάλεξε ένα Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών που να ειδικεύεται και να έχει εμπειρία στη διδασκαλία Ξένων Γλωσσών αποκλειστικά σε ενήλικες. Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών που διδάσκουν όλες τις ηλικίες, είναι συνήθως φροντιστήρια για παιδιά που ασχολούνται μόνο περιστασιακά με ενήλικες.

Εγγυημένο αποτέλεσμα και οικονομία: φρόντισε να βρεις ένα Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών που να συνδυάζει τα χαμηλά δίδακτρα με εγγυημένα αποτελέσματα, προσφέροντας σου συγκεκριμένες εγγυήσεις για το πρόγραμμα σπουδών και την τήρηση του χρονοδιαγράμματος.

Οικονομία χρόνου: Είσαι ενήλικος. Δεν έχεις χρόνο για χάσιμο. Μάθε πόσο διαρκεί το πρόγραμμα που σε ενδιαφέρει σε διάφορα Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών, σύγκρινε, και διάλεξε το Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών που σου προσφέρει το πιο σύντομο χρονοδιάγραμμα, αρκεί να συνοδεύεται από γραπτές εγγυήσεις τήρησής του.

Ζήτα να σε διαβεβαιώσουν ότι όλες οι ώρες μαθημάτων που σου προσφέρουν είναι ώρες πραγματικής διδασκαλίας με καθηγητή, κάτι που φυσικά ισχύει στην Ευρωδιάσταση, και όχι φτηνά υποκατάστατα («αυτοδιδασκαλία», «εργαστήρια») που μπορεί να χρησιμοποιεί κάποια σχολή για να μειώσει το κόστος της, εσένα όμως δεν σου προσφέρουν τίποτα απολύτως.

Βεβαιώσου ότι οι καθηγητές που σε διδάσκουν είναι έμπειροι και όχι «μαθητευόμενοι» και «εκπαιδευόμενοι». Υπάρχουν σχολές που υπόσχονται χαμηλότερα δίδακτρα εάν παρακολουθήσεις μαθήματα Ξένων Γλωσσών σε τμήματα στα οποία διδάσκουν «μαθητευόμενοι». Φυσικά κανείς δεν θέλει να γίνει «πειραματόζωο», έστω και τσάμπα, για να αποκτήσει εμπειρία ο κάθε μαθητευόμενος. Και τσάμπα να σου προσφέρουν τέτοια μαθήματα Ξένων Γλωσσών, ο χρόνος σου δεν είναι για πέταμα.

Βεβαιώσου ότι σε προετοιμάζουν για αναγνωρισμένα και αναγνωρίσιμα Πτυχία Ξένων Γλωσσών και όχι για οποιοδήποτε άλλο υποδεέστερο, χαμηλότερης βαθμίδας ή περιορισμένης αναγνωρισιμότητας πιστοποιητικό. Το ότι ένα πτυχίο ξένης γλώσσας βρίσκεται σε κάποιο "προσοντολόγιο" δε σημαίνει ούτε ότι θα βρίσκεται στο προσοντολόγιο αυτό για πάντα ούτε (το κυριότερο) ότι έχει κάποιο ειδικό βάρος στον ιδιωτικό τομέα.

Σφαιρική / ισορροπημένη / ολοκληρωμένη εκμάθηση της Ξένης γλώσσας: Η Ευρωδιάσταση παρέχει στους σπουδαστές της προγράμματα τα οποία δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην «ενεργητική» χρήση της Ξένης γλώσσας (γραφή και ομιλία) και όχι μόνο στην παθητική χρήση της (κατανόηση γραπτού λόγου και ακουστικών κειμένων). Χάρη στην ειδική μέθοδο (R.A.R.) που έχει αναπτύξει και χρησιμοποιεί στα προγράμματά της η Ευρωδιάσταση, οι σπουδαστές παρουσιάζουν θεαματική βελτίωση στην «ενεργητική» χρήση της Ξένης Γλώσσας σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Τμήματα: Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών που δεν συμπληρώνουν έναν ικανό αριθμό σπουδαστών στα τμήματά τους (λόγω μειωμένης ζήτησης) μπορεί να χρεώνουν υψηλά δίδακτρα για να αναπληρώσουν την «απώλεια εσόδων». Σε κάθε περίπτωση, μην πέσεις στην παγίδα του «τμήματα αυστηρά τόσων ατόμων». Είναι το γνωστό «κάνω την έλλειψη φιλοτιμία». «Τμήματα τόσων ατόμων» σημαίνει συνήθως «ξέρω ότι ούτως ή άλλως ποτέ δεν είχα παραπάνω στα τμήματά μου».

Ζήτα να σου πουν συγκεκριμένα ωράρια και χρόνο έναρξης. Αν αρχίσουν να σου λένε ότι έχουμε «απ' όλα», επέμεινε να γίνουν πιο συγκεκριμένοι. «Έχουμε απ' όλα», εφόσον δε γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα ωράρια και χρόνο έναρξης, συνήθως σημαίνει «δεν έχουμε τίποτε». Κατά τον ίδιο τρόπο, το «όλα τα τμήματα είναι συμπληρωμένα» συνήθως σημαίνει «δεν έχουμε καθόλου τμήματα». Ποιος δεν θα ήθελε να εγγράψει έναν καινούργιο σπουδαστή, και μάλιστα σε μία περίοδο οικονομικής κρίσης όπως αυτή που διανύουμε; Επίσης, αν σου πουν ότι «έχουμε θέσεις μόνο στο τάδε τμήμα / ωράριο» διάβαζε συνήθως: «μόνο αυτό το τμήμα / ωράριο έχουμε», οπότε εάν χρειαστεί στην πορεία να αλλάξεις ωράριο θα μείνεις ξεκρέμαστος.

Εμπιστεύσου μία Σχολή Ξένων Γλωσσών όπως η Ευρωδιάσταση που είναι μεγάλη / έχει πολλούς σπουδαστές και λειτουργεί πολλά χρόνια. Οι πολλοί σπάνια κάνουν λάθος, ειδικά σε βάθος χρόνου. Αντίθετα, μία σχολή που είναι μικρή αν και λειτουργεί πολλά χρόνια, δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά, καθώς εάν προσέφερε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες λογικά θα είχε αναπτυχθεί. Ο ίδιος σκεπτικισμός λογικά θα πρέπει να υπάρξει και απέναντι σε μια πολύ καινούρια σχολή. Η εμπειρία δεν έχει υποκατάστατα, ειδικά στον τομέα της εκμάθησης ξένων Γλωσσών.

Εγγύηση σπουδών: μία Σχολή Ξένων Γλωσσών όπως η Ευρωδιάσταση που έχει εμπιστοσύνη στο πρόγραμμά της (γιατί έχει δοκιμαστεί πολλά χρόνια και με πολλούς σπουδαστές και έχει επιτυχία) δεν θα έχει πρόβλημα να σου προσφέρει γραπτή εγγύηση για το επίπεδο σπουδών και την τήρηση του χρονοδιαγράμματος που θα συμφωνήσετε.

Συνοψίζοντας, ένα μεγάλο, κεντρικό, καλά οργανωμένο, με πολυετή εμπειρία και καλή φήμη Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών για ενήλικες που να συνδυάζει υψηλό επίπεδο σπουδών, ταχύρρυθμη εκμάθηση και χαμηλό κόστος, όπως η Ευρωδιάσταση είναι η πιο ορθολογική επιλογή για κάθε ενήλικο που θέλει να μάθει Ξένες Γλώσσες και "επαγγελματικά" και όχι "ερασιτεχνικά" και - φυσικά - να πετύχει στις εξετάσεις πιστοποίησης.

 

Όλα τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών (Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών) αδειοδοτούνται υποχρεωτικά από τον ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού), ο οποίος εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας. Φροντιστήριο (Κέντρο) Ξένων Γλωσσών το οποίο λειτουργεί χωρίς άδεια από τον ΕΟΠΠΕΠ είναι παράνομο με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται για την ποιότητα σπουδών, τη φερεγγυότητα και τις υποδομές του.

Μπορείτε να ελέγξετε αν το Κέντρο Ξένων Γλωσσών στο οποίο θέλετε να φοιτήσετε είναι αδειοδοτημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ εδώ.

Επιλέγοντας ένα από τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Ευρωδιάσταση γνωρίζετε ότι επιλέγετε ένα νόμιμο Κέντρο Ξένων Γλωσσών, αδειοδοτημένο από τον ΕΟΠΠΕΠ.

Προετοιμασία για Αναγνωρισμένα Πτυχία Ξένων Γλωσσών σε Χρόνο Ρεκόρ!

Lower σε 12-18 μήνες, αρχίζοντας από το μηδέν.

Proficiency σε 7-12 μήνες, ακόμα και χωρίς πρόσφατο Lower.

IELTS σε 4-6 εβδομάδες.

DELE Intermedio Β2 Ισπανικών σε 6-12 μήνες, αρχίζοντας από το μηδέν.

PLIDA B2 Ιταλικών σε 6-12 μήνες, αρχίζοντας από το μηδέν.

DELF Β2 Γαλλικών σε 7-12 μήνες, αρχίζοντας από το μηδέν.

Zertifikat Β2 Γερμανικών σε 11-13 μήνες, αρχίζοντας από το μηδέν.

Lomonosov B2 Ρωσικών σε 2 ακαδημαϊκά έτη, αρχίζοντας από το μηδέν.

Στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Ευρωδιάσταση μπορείτε να προετοιμαστείτε για Lower, Proficiency, IELTS, DELE Β2 και C2, DELF B2 και DALF C2, PLIDA B2/C1/C2, Zertifikat B1/Β2/C1/C2 και Lomonosov B2/C1/C2 σε χρόνο-ρεκόρ!

Λογότυπο Ευρωδιάστασης

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Ευρωδιάσταση διατηρούν ακαδημαϊκή συνεργασία με το Hellenic American Union, επίσημο εξεταστικό φορέα του παν/μιου Michigan στην Ελλάδα.

Hellenic American Union Academic Partner

ΝΕΑ ΤΑΧΥΡΡΥΘΜΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ

Η Ευρωδιάσταση παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να αρχίσει μαθήματα σε όλη τη διάρκεια του χρόνου...

περισσότερα

ΤΜΗΜΑΤΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ

Τμήματα ενηλίκων Αγγλικών, Γερμανικών, Ισπανικών, Γαλλικών, Ιταλικών, Ρωσικών τις ώρες που σας βολεύουν...

περισσότερα

ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Ο συντομότερος δρόμος για την απόκτηση όλων των επίσημων Διπλωμάτων / Πιστοποιήσεων της κάθε γλώσσας...

περισσότερα

ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

Δωρεάν προπαρασκευαστικά μαθήματα, επαναληπτικά και ενισχυτικά, αναπλήρωσης ύλης...

περισσότερα

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Επιπλέον έκπτωση 7% σε άνεργους!

περισσότερα

ΕΝΑΡΞΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Δείτε πότε ξεκινούν τα νέα τμήματα ξένων γλωσσών ενηλίκων και ξεκινήστε άμεσα...

περισσότερα

Θέλετε να μάθετε Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ρωσικά και μένετε σε κάποια από τις παρακάτω περιοχές της Αττικής;

Επιλέξτε τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Ευρωδιάσταση, τα Νο 1 Κέντρα Ξένων Γλωσσών Ενηλίκων.
Η πρόσβαση σε όλα τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Ευρωδιάσταση είναι εύκολη από όλες τις περιοχές της Αττικής, τόσο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όσο και με ιδιωτικά μεταφορικά μέσα.

Εύκολη πρόσβαση στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Ευρωδιάσταση από όλες τις παρακάτω περιοχές:

  • Αθήνα 
  • Πειραιάς
  • Ελληνικό
  • Αγία Παρασκευή
  • Άγιοι Ανάργυροι
  • Άγιος Δημήτριος
  • Αιγάλεω
  • Άλιμος
  • Αμπελόκηποι
  • Ανάβυσσος
  • Αργυρούπολη
  • Βάρη
  • Βάρκιζα
  • Βριλήσσια
  • Βούλα
  • Βουλιαγμένη
  • Βύρωνας
  • Γαλάτσι
  • Γέρακας
  • Γκύζη
  • Γλυφάδα
  • Γουδί
  • Δάφνη
  • Δραπετσώνα
  • Ελευσίνα
  • Ελληνορώσων
  • Ζωγράφου
  • Ηλιούπολη
  • Ίλιον
  • Ιλίσια
  • Καισαριανή
  • Καλλιθέα
  • Καματερό
  • Κεραμεικός
  • Κερατσίνι
  • Κηφισιά
  • Κολωνός
  • Κορυδαλλός
  • Κουκάκι
  • Κυψέλη
  • Λαγονήσι
  • Λυκόβρυση
  • Μαρούσι
  • Μελίσσια
  • Μενίδι
  • Μεταμόρφωση
  • Μοσχάτο
  • Νέα Ελβετία
  • Νέα Ερυθραία
  • Νέα Ιωνία
  • Νέα Σμύρνη
  • Νέα Φιλαδέλφεια
  • Νέα Χαλκηδόνα
  • Νέο Ηράκλειο
  • Νέο Ψυχικό
  • Νέος Κόσμος
  • Νίκαια
  • Παγκράτι
  • Παιανία
  • Παλλήνη
  • Παπάγου
  • Πατήσια
  • Πατησίων
  • Πεντέλη
  • Πέραμα
  • Περισσός
  • Περιστέρι
  • Πετράλωνα
  • Πετρούπολη
  • Ρέντης
  • Σαλαμίνα
  • Σεπόλια
  • Σπάτα
  • Ταύρος
  • Φάληρο
  • Χαϊδάρι
  • Χαλάνδρι
  • Χολαργός
 
Η αναφορά στις παραπάνω περιοχές είναι καθαρά ενδεικτική. Δείτε εδώ τα στοιχεία επικοινωνίας των Κέντρων Ξένων Γλωσσών Ευρωδιάσταση.

Νο1 online φροντιστήρια ξένων γλωσσών για ενήλικες. Μαθήματα ξένων γλωσσών για ενήλικες online real time. Πανευρωπαϊκή κάλυψη. Πληροφορίες: 210 38.44.888, 210 41.000.34, 210 96.200.93.

Αν ψάχνετε φροντιστήριο ξένων γλωσσών για ενήλικες με πολυετή εμπειρία στα online μαθήματα, και όχι κάποιο φροντιστήριο που “ανακάλυψε” τα online μαθήματα λόγω Covid, η Ευρωδιάσταση είναι η πρώτη σας επιλογή!

Αν θέλετε live μάθημα με top καθηγητές και όχι “κονσέρβες” του εμπορίου για να μάθετε “τα βασικά”, η Ευρωδιάσταση είναι η πρώτη σας επιλογή!

Online προετοιμασία για αναγνωρισμένα πτυχία ξένων γλωσσών σε χρόνο ρεκόρ, με γραπτή εγγύηση τήρησης χρονοδιαγράμματος.