Φροντιστήρια Ισπανικών υπάρχουν πολλά. Εσχάτως, όλο και περισσότερα από αυτά αυτοαποκαλούνται “ειδικοί στους ενήλικες”, χωρίς φυσικά αυτός ο «τίτλος» να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Επιλέγοντας Ευρωδιάσταση για να μάθετε Ισπανικά και να προετοιμαστείτε για μία αναγνωρισμένη πιστοποίηση Ισπανικών, ξέρετε ότι κάνετε μία σίγουρη επιλογή, καθώς επιλέγετε τα Φροντιστήρια Ισπανικών για Ενήλικες:
1) που λειτουργούν με επιτυχία 27 ολόκληρα χρόνια
2) που έχουν να επιδείξουν πάνω από 3.680 επιτυχημένους υποψήφιους σε όλες τις επίσημες εξετάσεις Ισπανικών DELE και ΚΠΓ
3) που απευθύνονται ΜΟΝΟ σε ενήλικες, όχι ΚΑΙ σε ενήλικες
4) που βρίσκονται σε κεντρικά σημεία της Αθήνας και του Πειραιά, με εύκολη πρόσβαση από τα προάστια και τα περίχωρά τους
5) που σας παρέχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσετε το τμήμα Ισπανικών που σας ενδιαφέρει και online σε πραγματικό χρόνο, σε όποια περιοχή της Ελλάδας (και όχι μόνο!) και αν κατοικείτε.
Ενδεικτικό Πελατολόγιο
Η μεγάλη εμπειρία μας στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων και οργανισμών αποτελεί την καλύτερη εγγύηση για το υψηλό επίπεδο των σπουδών σας. Οι παρακάτω γνωστές εταιρίες και οργανισμοί είναι μερικοί μόνο από αυτούς που έχουν εμπιστευτεί τα Φροντιστήρια Ισπανικών Ευρωδιάσταση για την εκπαίδευση των στελεχών τους.
ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ | ΡΕΜΕΚ Α.Ε. |
Α-HELLAS Α.Ε. | GALLAHER HELLAS Α.Ε. |
ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟΝ ΑΘΗΝΩΝ | Π. ΧΑΡΙΤΑΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. |
ITALTEL HELLAS A.E. | Π. ΜΠΑΚΑΚΟΣ Α.Ε. |
AGFA GEVAERT | RILKEN A.E. |
BRISTOL-MYERS SQUIBB | DHL INTERNATIONAL |
LEVER HELLAS | MAVA A.E. |
INCO HELLAS | KRONE HELLAS A.E. |
SINGER Α.Ε.Ε. | CLARIANT ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Β.Ε. |
PFIZER HELLAS | Μ. ΤΟΥΜΠΗΣ Α.Ε. |
PHILIPS A.E.B.E. | MISKO Α.Ε. |
ΜΟΝΩΤΕΖ Α.Ε. | ΑΙΓΙΣ Α.Ε. |
AIR LIQUIDE HELLAS A.E. | ARMY NAVY Α.Ε.Β.Ε. |
CLARIANT ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Β.Ε. | ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ/ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ |
Επίσης πολλά στελέχη τραπεζών και ΔΕΚΟ (ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, Δ.Ε.Η, Ο.Τ.Ε, Ε.ΥΔ.Α.Π. κ.α.) έχουν επιλέξει Ευρωδιάσταση για την επιμόρφωσή τους.
Φροντιστήριο Ισπανικών για ενήλικες – γιατί να επιλέξω Ευρωδιάσταση αντί για ένα συνοικιακό φροντιστήριο;
Προφανώς το ιδανικό για κάθε ενήλικο θα ήταν να έχει ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών Ευρωδιάσταση στο ισόγειο της πολυκατοικίας του. Όμως, αν υπήρχε μία Ευρωδιάσταση σε κάθε γειτονιά, πολύ απλά δε θα ήταν πια Ευρωδιάσταση!
Και εξηγούμαστε:
Η διάρκεια της μετακίνησης από και προς το φροντιστήριο Ισπανικών που θα επιλέξουν είναι για ορισμένους σπουδαστές ένας από τους παράγοντες που σταθμίζουν. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να είναι ένας από τους βασικούς. Το βασικότερο όλων είναι το κέντρο εκμάθησης Ισπανικής γλώσσας που θα επιλέξετε να σας προσφέρει αυτό ακριβώς που θέλετε σε συμφέρουσα τιμή.
Το να επιλέξω ένα φροντιστήριο Ισπανικών με αποκλειστικό κριτήριο την απόσταση, ασχέτως αν μπορεί να μου προσφέρει αυτό που χρειάζομαι ή όχι, είναι σα να λέμε ότι πήρα ένα ζευγάρι παπούτσια που δε μου κάνουν, απλά επειδή το μαγαζί που τα πουλούσε ήταν κοντά στο σπίτι μου.
Γιατί ένα «συνοικιακό» φροντιστήριο Ισπανικών δεν είναι συνήθως καλή επιλογή για έναν ενήλικο που θέλει να μάθει Ισπανικά και να προετοιμαστεί για μία πιστοποίηση Ισπανικών όπως το DELEκαι ΚΠΓ B2, γρήγορα, αποτελεσματικά και οικονομικά;
1) Χαρακτήρας / ταυτότητα: οποιοδήποτε έχει στοιχειώδη επαφή με το χώρο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης μπορεί να σας διαβεβαιώσει ότι ένα φροντιστήριο Ισπανικών αποκλείεται να είναι εξίσου καλό «ενηλικάδικο» και «παιδάδικο»! Ή θα είναι ένα φροντιστήριο Ισπανικών αποκλειστικά για ενήλικες, όπως η Ευρωδιάσταση, ή θα είναι ένα «παιδάδικο» που ασχολείται περιστασιακά με μαθήματα Ισπανικών σε ενήλικες, ως «έξτρα εισόδημα». Οι καθηγητές του «παιδικού» φροντιστηρίου Ισπανικών συνήθως καλούνται να διδάξουν Ισπανικά σε ενήλικες χωρίς να έχουν την παραμικρή εμπειρία στη διδασκαλία Ισπανικών σε ενήλικες, ενώ και τα προγράμματα σπουδών και τα βιβλία συχνά είναι τα ίδια με αυτά που χρησιμοποιούνται στα παιδικά τμήματα Ισπανικών του φροντιστηρίου, άρα «ακατάλληλα για ενήλικες». Και σίγουρα δεν υπάρχει κανείς που να νομίζει ότι η διδασκαλία Ισπανικών σε παιδιά και η διδασκαλία Ισπανικών σε ενήλικες είναι «συγκρίσιμα μεγέθη».
2) Ομοιογένεια τμημάτων: λόγω του πολύ περιορισμένου πληθυσμού στον οποίο απευθύνεται το «συνοικιακό» φροντιστήριο, η πιθανότητα να διαθέτει ομοιογενή τμήματα ενηλίκων για όλα τα επίπεδα είναι περιορισμένη. Ακόμα χειρότερα, πολλά συνοικιακά φροντιστήρια δημιουργούν «μικτά τμήματα» Ισπανικών, με παιδιά, έφηβους και ενήλικες στο ίδιο τμήμα. Είναι δεδομένο ότι η συνύπαρξη αυτή είναι προβληματική, ειδικά από τη στιγμή που το πρόγραμμα σπουδών είναι διαμορφωμένο για παιδιά και έφηβους και είναι ο ενήλικος αυτός που καλείται να συμβιβαστεί.
3) Εναλλακτικά ωράρια: όπως αναφέραμε παραπάνω, η πιθανότητα να διαθέτει ένα συνοικιακό φροντιστήριο Ισπανικών ομοιογενή τμήματα ενηλίκων για όλα τα επίπεδα και πτυχία Ισπανικών είναι περιορισμένη. Ακόμη πιο περιορισμένη είναι η πιθανότητα να διαθέτει περισσότερα από ένα τμήματα για κάθε επίπεδο, και ακόμα πιο περιορισμένη είναι η πιθανότητα τα τμήματα αυτά να συμβαδίζουν προκειμένου να μπορούν να τα παρακολουθούν εναλλάξ οι σπουδαστές που δεν έχουν σταθερό ωράριο στη δουλειά τους.
4) Συχνότητα έναρξης τμημάτων Ισπανικών για ενήλικες: Ακόμα και τα (λίγα) φροντιστήρια που απευθύνονται κυρίως σε ενήλικες, συνήθως σχηματίζουν τμήματα μια φορά το χρόνο, κάθε Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο, περιορίζοντας έτσι σημαντικά τις επιλογές ενός ενήλικου σπουδαστή που πιθανότατα εξυπηρετείται καλύτερα να αρχίσει μαθήματα Ισπανικών νωρίτερα ή αργότερα. Το “timing” είναι πολύ σημαντική παράμετρος στην προσπάθεια κάθε ενήλικου να μάθει Ισπανικά. Εάν ξεκινήσει σε μία περίοδο που έχει πολλές άλλες υποχρεώσεις, είναι πολύ πιθανό να εγκαταλείψει την προσπάθεια, λόγω έλλειψης χρόνου. Αντίστροφα, αν οι υποχρεώσεις που τον «κρατούν» από το να αρχίσει μαθήματα διαρκούν λίγους μήνες, σίγουρα δε θέλει να περιμένει μετά άλλους τόσους και περισσότερους μέχρι να ξεκινήσει.
Η Ευρωδιάσταση παρέχει τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να αρχίσει μαθήματα Ισπανικών σε όλη τη διάρκεια του χρόνου. Έτσι, κάθε σπουδαστής μπορεί να αρχίσει μαθήματα όποτε εξυπηρετεί τον ίδιο, χωρίς να δεσμεύεται από τη λογική του «σχολικού έτους» που αφορά τα παιδιά και καμία σχέση δεν έχει με τις ανάγκες ενός ενήλικου.
Προσοχή: δυστυχώς, είναι συνήθης πρακτική στις μέρες μας να παρουσιάζονται ως “νέα”, τμήματα που έχουν προχωρήσει στην ύλη, πράγμα το οποίο δυστυχώς ο σπουδαστής διαπιστώνει εκ των υστέρων. Για να αποφύγετε την “παγίδα”, ζητήστε να σας δείξουν τα βιβλία του προγράμματος πριν την εγγραφή σας και να σας διαβεβαιώσουν ότι θα ξεκινήσετε τα βιβλία αυτά από την αρχή.
5) Κόστος: δεν είναι λογικό να περιμένει κανείς ότι ένα συνοικιακό φροντιστήριο με περιορισμένο αριθμό σπουδαστών θα έχει τη δυνατότητα να παρέχει στους σπουδαστές του εξίσου ανταγωνιστικά δίδακτρα με ένα μεγάλο, κεντρικό φροντιστήριο Ισπανικών για ενήλικες με πολλαπλάσιο αριθμό σπουδαστών. Εννοείται ότι για να είναι σωστή η σύγκριση τιμών θα πρέπει κανείς να συγκρίνει όμοια πράγματα. Ορισμένα φροντιστήρια Ισπανικών, προκειμένου να συμπιέσουν το κόστος τους, προχωρούν σε δραστική μείωση των ωρών διδασκαλίας στα προγράμματά τους, με αποτέλεσμα να μην καλύπτεται στο σύνολό της η διδακτέα ύλη. Άλλα φροντιστήρια προχωρούν σε γενικόλογες αναφορές του τύπου «δίδακτρα τόσο το μήνα» αποσιωπώντας το γεγονός ότι για την ολοκλήρωση του προγράμματός τους χρειάζονται 2, 3 ή και περισσότερες οκτάμηνες (εννεάμηνες κλπ) περίοδοι φοίτησης. Τέλος, κάποια φροντιστήρια ανακοινώνουν στο σπουδαστή ένα σχετικά μικρό, άρα ελκυστικό, χρονικό διάστημα φοίτησης με (επιφανειακά) συμφέροντα δίδακτρα γνωρίζοντας ότι δεν θα βγει η ύλη. Όταν ολοκληρώνεται η αρχική φοίτηση, λένε στο σπουδαστή ότι δεν είναι έτοιμος να λάβει μέρος στις εξετάσεις για την πιστοποίηση Ισπανικής γλώσσας για την οποία προετοιμάστηκε και τον αναγκάζουν να παρακολουθήσει επιπλέον μαθήματα και να καταβάλει επιπλέον δίδακτρα.
Είναι προφανές ότι σε όλα τα παραπάνω ζητήματα δεν παίζει οποιοδήποτε ρόλο το εάν το «συνοικιακό» φροντιστήριο είναι «μεμονωμένο» ή μέλος κάποιας «αλυσίδας φροντιστηρίων ξένων γλωσσών». Αντίθετα, το να είναι μέλος μίας «αλυσίδας» φροντιστηρίων συνήθως σημαίνει ότι το φροντιστήριο αυτό έχει υψηλότερες τιμές από το μεμονωμένο, καθώς είναι υποχρεωμένο να πληρώνει σημαντικά ποσά για «δικαιώματα» και για διαφήμιση σε αυτόν που του παραχώρησε τη «φίρμα».
Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι η Ευρωδιάσταση παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης οποιουδήποτε ταχύρρυθμου τμήματος Ισπανικών και online (real time) στους σπουδαστές που διαμένουν εκτός Αττικής. Αυτονόητα, τη δυνατότητα αυτή έχουν και οι σπουδαστές που διαμένουν εντός Αττικής, εφόσον δεν επιθυμούν να μετακινούνται. Δυνατότητα επίσης για blended learning.